- Home
- Ondersteuning
- FAQ
Somfy ondersteuning
Installatie en Instellingen
- Vraag29 februari 2024
Hoe verbind je TaHoma met de Apple HomeKit?
- Vraag29 maart 2024
Hoe kan ik mijn producten in TaHoma® toevoegen als ik ze per ongeluk heb verwijderd?
- Vraag29 februari 2024
Hoe kan ik mijn gebruikersnaam en emailadres voor de TaHoma® / Connectivity kit / Connexoon wijzigen?
- Vraag29 maart 2024
Hoe vervang ik mijn TaHoma® V2 door een TaHoma switch?
- Vraag29 maart 2024
Hoe update ik mijn TaHoma V2?
- Vraag27 augustus 2024
Mijn link om de TaHoma® te activeren is niet meer geldig, wat kan ik doen?
- Vraag1 maart 2024
Wat gebeurt er met mijn scènes, smarts en schema's als ik overstap van TaHoma Classic naar TaHoma by Somfy-app?
- Vraag9 februari 2024
Waarom moet ik mijn data invoeren bij het registreren?
- Vraag8 februari 2024
Kan ik nog steeds een TaHoma gateway van de eerste generatie activeren?
- Vraag8 februari 2024
Hoe kan ik de Serv-e-Go-service beëindigen?