- Home
- Ondersteuning
- FAQ
Somfy ondersteuning
Probleemoplossingen
- Vraag9 februari 2024
Hoe moet de Somfy Outdoor Camera worden herstart?
- Vraag9 februari 2024
Hoe kunt u het WiFi-netwerk van de camera wijzigen?
- Vraag9 februari 2024
Wat moet ik doen als mijn camera vaak niet beschikbaar lijkt?
- Vraag9 februari 2024
Wat als de QR-code niet kan worden gelezen?
- Vraag8 februari 2024
Wat doe ik bij de foutmelding "Uw telefoon kan niet communiceren met de buitencamera"?
- Vraag8 februari 2024
Wat doe ik bij de melding "Wifi-netwerk is niet gevonden" bij het installeren van mijn camera?
- Vraag8 februari 2024
Wat doe ik bij de foutmelding "Geen internetverbinding" bij het installeren van mijn camera?
- Vraag9 februari 2024
Wat doe ik bij de foutmelding "De buitencamera is al geïnstalleerd"?
- Vraag9 februari 2024
Wat moet ik doen als de Security Camera een aanwezigheid niet gedetecteerd heeft?
- Vraag8 februari 2024
Wat doe ik bij de foutmelding "Het wachtwoord is onjuist" bij het installeren van mijn camera?